מדביר באור עקיבא

שבח הדברות שירותי מדביר באור עקיבא

תיקנים בבית זה אף פעם לא מחזה מלבב, עכבר או חולדה שמסתובבת באזור מגוריכם, ובאה במגע עם מזון זה לבטח אפילו פחות נעים, גירוד מפרעושים, עקיצה של נמלת האש, ולבטח מפגש עם נחש, זהו סוג המפגשים שאנחנו הכי פחות מייחלים להם, ומעדיפים להימנע מחברת מזיקים בקרבתנו.
שבח הדברות מספקים שירותי הדברה על בסיס טבעי והרחקת מזיקים, ללא חומרים רעילים באישור המשרד לאיכות הסביבה.

סוגי הדברה באור עקיבא:

הדברת מקקים באור עקיבא
לוכד נחשים באור עקיבא

מתי מומלץ להזמין הדברה באור עקיבא

אם אתם בתדירות גבוהה נתקלים במזיקים בביתכם או בסביבת מגוריכם, מומלץ להזמין מדביר לביתכם ולבצע הדברה. ישנם מזיקים רבים אשר נושאים איתם מפגעים תברואתיים ולכן לבטח לא נרצה למצוא אותם בבתים, בחצר, בבריכה, בחניון ועוד מקומות בסביבת מגורינו, מזיקים רבים באים במגע עם מזון, בגדים ואפילו באים במגע ישיר איתכם או עם בניי ביתכם, לכן כדאי למגר את המזיקים כמה שיותר מהר מאזור המחייה שלכם. כדאי לזכור שלכל סוג של מזיק יש שיטות הדברה או לכידה שונות לכן חשוב לוודא עם המדביר אם אכן קיימים ברשותו החומרים להרחקת המזיקים מסביבתכם.

מזמינים מדביר באור עקיבא? בדקו את סוג החומרים!

נקלתם במזיקים ובחרתם להזמין מדביר באור עקיבא, זכרו תמיד לבדוק באיזה סוג חומרים מתכוון המדביר להשתמש לצורך ההדברה בביתכם ובאיזור מגוריכם
חשוב לדעת שישנם חומרים אשר מכילים כימיקלים, ואף עלולים להכיל רעלים, לכן חובה לוודא מהו סוג החומרים אשר המדביר מתכוון לעשות בהם שימוש.

חומרי הדברה על בסיס טבעי

ישנם חומרים אשר מאושרים לשימוש לצורכי הדברה אשר הינם על בסיס טבעי בלבד, חומרים אלו נבחרו ונבדקו בקפדנות, ונמצאו מאושרים ע"י המשרד להגנת הסביבה.
חומרים אלו הינם ייעודיים להדברת מזיקים ואינם מכילים כימיקלים ורעלים בתוכם. 

תוך כמה זמן ניתן לשוב לבית לאחר הדברת תיקנים?

משך הזמן אשר מומלץ לדיירים לשהות מחוץ לאזור ההדברה לרוב הינו פרקי זמן קצרים מאוד. הזמן בו בניי אדם יצטרכו לשהות מחוץת לבית הינו טווח של שעה, לחיות המחמד מומלץ לקחת פרק זמן ארוך יותר של 4 שעות.

הדברה באור עקיבא עושים רק עם מדביר עם רשיון

במידה ואתם צריכים מדביר באור עקיבא, מומלץ לוודא שהמדביר אכן מחזיק רשיון מדביר, אשר מאושר ע"י המשרד להגנת הסביבה. בכך תקבלו בוודאות שירותי הדברה עם חומרים על בסיס טבעי אשר נמצאו  תקינים ונבדקו ונועדו לצורכי הדברה, והינם בטוחים לסביבה.

באילו מקרים צריכים דחוף מדביר באור עקיבא?

זה נכון שכמעט כל מפגש עם מזיקים גורם לנו להרגיש צורך להזמין מדביר באופן מיידי, אך צריך לדעת לסווג מה היא הדברה דחופה ואילו מקרים באמת מצריכים טיפול שאינו סוגל דיחוי. נעזור לכם להבין מתיי מדובר במקרים אשר נם באמת דחופים בו אתם נזקקים למדביר באור עקיבא באופן מיידי:

  • מפגש עם נחש באיזור מגוריכם – מפגש עם נחש בביתכם, בגינה, חניון, מחסן, או כל שטח אשר הינו בסביבת מגוריכם, מצריך הזמנת לוכד נחשים באופן מיידי. שכן כל מפגש כזה עלול להוביל לתוצאה קטלנית. בכל מפגש שלכם עם נחש באיזור מגוריכם הזמינו מייד לוכד נחשים באור עקיבא.
  • מרכסמים בחדרי ילדים – במידה ויש לכם תינוקות או ילדים קטנים מפגש עם מכרסמים יכול להוביל לנשיכות ולפעמים להיגע עד כדיי סכנת חיים, לכן אם זיהיתם חולדות או עכברים באזור חדר הילדים, תדאגו להוציא את כל מי שנמצא ומתגורר בחדר, וקראו מיד למדביר, אשר עוסק בלכידת מכרסמים.
  • כמות גדולה של יתושים – במידה ונתקלים באזור מרובה ביתושים באור עקיבא, מומלץ באופן מיידי לקרוא למדביר ולבצע הדברה מיידית באזור. מדביר באור עקיבא גם יבדוק שאין באזורכם מקומות עם מים עומדים אשר בהם יתושים ישנה יכולת לשגשג ולהתרבות.
  • מזיקים ארסיים – כל מפגש עם מזיק ארסי כגון עכבישים, עקרבים, מרבה רגליים ועוד' מצריכים שירותי הדברה באופן מיידי.
× ייעוץ בחינם!