לוכד עכברים בחדרה

שבח הדברות שירותי לוכד עכברים בחדרה

גיליתם עכבר בבית? גללים של עכבר? אז כן זה נכון שזהו מצב לא נעים, ואת חלק מהאנשים מאוד מאוד ילחיץ ואפשר להגיד שבצדק, שכן עכברים וחולדות יכולים לשאת עליהם מחלות אשר עלולות לעבור לדיירי הבית. שבח הדברות מתמחים בלכידת עכברים בפרק זמן קצר מאוד, אנו משתמשים במלכודות וטכנלוגיות ייעודיות ללכידת עכברים ביעילות ובמהירות.

הסיבות שעכברים נכנסים לבתים בחדרה

בחדרה ישנה הרבה בנייה חדשה, וככל שמרחבי הטבע מצטמצמים, זה דוחק את החיות והמכרסמים אל אזורים מאוכלסים בבניי אדם ומגביר את הסיכוי לחיכוך עם מכרסמים.
עכברים וחולדות נכנסים לבתים בחיפוש אחר מזון, וברגע שימצאו בתים בהם מזון יהיה נגיש להם בקלות, שם ימצאו עכברים את מקומות המסתור שלהם.
בניינים ישנים עם תשתיות אינסטלציה ישנות ורעועות, ובתיי קרקע מקלים על העכברים את הכניסה והחדירה לבתים, אמנם חדרה מתפתחת עם הרבה בנייה חדשה, אך חלק מהמבנים בחדרה ישנים מאוד עם תשתיות ישנות ואינסטלציה ישנה, אשר מהווה קרקע פוריה ונוחה מאוד לחדירה של עכברים לבתים.

פעולות משמעותיות של לוכד עכברים בחדרה

כדאי לקחת בחשבון שעכברים חכמים מאוד, הם יודעים מתיי לצאת וללקט מזון, לרוב יעדיפו לעשות זאת כאשר בניי הבית יישנים או כאשר אינם נמצאים בבית.
כאשר אתם מזמינים לוכד עכברים לחדרה, הדבר הראשון אשר לוכד העכברים יבצע, היא בדיקת שטח הבית ומקומות מסתור אפשריים לעכברים, מעקב אחריי גללי ושתן העכברים יכולים להוביל אל מקום המסתור בו הם מתחבאים.
עוד בטרם פריסת המלכודות ובחירת סוג המלכודת המתאימה ביותר, יצטרך לוכד העכברים לבדוק את סוג הגללים בכדיי לדעת באיזה סוג מכרסם מדובר, לפי סוג הגללים יידע הלוכד האם מדובר בעכבר או בחולדה.
השלב הבא יהיה לבדוק האם מדובר במכרסם בודד, או שיש יותר ממכרסם אחד,( ברוב המקרים יש יותר ממכרסם אחד) יש לקחת בחשבון שעכברים וחולדות בונים קנים לצאצאים במקומות המסתור ומלקטים לשם מזון.
לאחר מכן תתבצע בחירה של המלכודות, סוג המלכודות, כמות המלכודות ואסטרטגיית הפריסה שלהם בבית תיבחר לפי סוג המכרסם, ומיקום אזורי המסתור של המכרסם.
בשלב האחרון לאחר לכידת העכבר/חולדה תתבצע בדיקה נוספת לוודא שלא נשארו מכרסמים בבית.

שבח הדברות – לוכד עכברים בחדרה שמגיע במהירות

שבח הדברות מתמחים בשירותי הדברה בחדרה והסביבה, כל המלכודות החומרים והטכנלוגיות בהם אנו משתמשים מאושרים ע"י המשרד להגנת הסביבה.
בכל מקרה בו נתקלתם בעכבר בבית והינכם זקוקים לשירותי לוכד עכברים בחדרה, צרו קשר מיידי ואנו נגיע אליכם במהירות ונלכוד את העכבר או החולדה בביתכם.

× ייעוץ בחינם!