לוכד נחשים בעמק חפר

שבח הדברות שירותי לוכד נחשים בעמק חפר

בעמק חפר בעיקר בחודשי האביב והקיץ ייתכנו מפגשים עם נחשים, נסיון ללכוד את הנחש או להרוג את הנחש יכול להסתיים בהכשה של הנחש שיכולה להוביל למצבים של אשפוז ואף למוות. אם מצאתם נחש בסביבת מגוריכם, זה לא הזמן להסס וכדאי להתקשר באופן מיידי ללוכד נחשים מקצועי לצורך הרחקת הנחש מסביבתכם.
אנו בשבח הדברות מחזיקים רשיון לוכד נחשים מקצועי מטעם המשרד להגנת הסביבה ומספקים שירות לכידת נחשים בעמק חפר והסביבה.
נתקלתם בנחש? זה הזמן להתקשר לשבח הדברות ואנו נגיע במהירות.

באיזה מקרים מומלץ להזמין לוכד נחשים בעמק חפר

ישנם מקרים בהם מומלץ לקרוא ללוכד נחשים באופן מיידי, מקרים בהם גיליתם נחש בתוך הבית, חצר הבית, מחסנים או בבריכה, אם נתקלתם בנחש כדאי להתרחק מן האזור ואם אפשר לבודד את האזור( במידה והנחש נמצא בתוך חדר בבית מומלץ לסגור את דלתות החדר) כדאי לצלם את הנחש אם מתאפשר בכדיי שלוכד הנחשים יוכל לזהות את סוג הנחש, ואופן הפעולה אותו יבחר ללכידת הנחש. במידה וראיתם יותר מנחש אחד בסביבתכם, ייתכן ויש קן בסביבה ומוטב לעזוב את האזור עד שלוכד נחשים יגיע ויבדוק את השטח.

סוגי נחשים ארסיים בישראל

בעמק חפר ישנה צמחייה רבה ולכן היתקלות בנחש היא לא תסריט מופרך, לוכד נחשים מקצועי בעמק חפר אמור לדעת לזהות את סוג הנחש ובהתאם את אופי הנחש, מקומות המסתור ומקורות המזון של הנחש. ידיעה של סוג הנחש תעזור באופן הטיפול בבתי חולים במקרים של הכשה ותייעל את התהליך של לכידת הנחש והרחקתו. ישנם כ-42 סוגי נחשים במדינת ישראל ביניהם 9 מינים ארסיים אלו הנחשים הארסיים הנפוצים בישראל שאת חלקם ניתן למצוא גם בעמק חפר:

  • נחש צפע
  • צפעון שחור
  • צפע החרמון
  • נחש פתן שחור
  • נחש שפיפון
  • נחש עכן חרטומים
  • נחש עכן קטן
  • נחש עכן גדול
  • פתן שחור

סכנה לחיות מחמד

חשוב מאוד לזכור שהכשת נחש יכולה להיות מסוכנת לחיות המחמד, שכן גם כלבים וגם חתולים ינסו לבוא במגע עם הנחש במידה וייתקלו בו, מפגש של חיות מחמד עם נחש ארסי עלול להיות קטלני גם לחיות מחמד, וזה כולל גם את החתולים ( חתולים אכן נפגעים מארס הנחש בניגוד למה שחלק חושבים), אם כי במקרים רבים חתולים מצליחים לפגוע בנחש לפני שהוא פוגע בהם. באזור עמק חפר ישנם בתים רבים צמודי קרקע ומתגוררים בהם חיות מחמד, לכן אם גיליתם נחש בסביבה מומלץ להרחיק את חיות המחמד מן האזור.

זמני הגעה מהירים ללכידת נחשים בעמק חפר

שבח הדברות מבינים לעומק את הסכנה במפגשים עם נחשים, לבטח עם נחשים ארסיים, לכן אנו מפצירים בכל מי שבא במפגש עם נחש לא לנסות ולהתקרב או להזיק לנחש, ובמקרים בהם זיהיתם נחש בסביבת מגוריכם אתם התקשרו אלינו מיידית ונדאג להגיע בהקדם, אנו מבינים שמפגש עם נחש הינו מלחיץ ביותר והסכנה הינה מיידית לכן אנו מספקים  לוכד נחשים בעמק חפר בזמני הגעה מהירים ביותר, לצורך לכידת הנחש והרחקתו מסביבתכם.

× ייעוץ בחינם!