הדברה בזכרון יעקב

שבח הדברות שירותי הדברה בזכרון יעקב

זכרון יעקב הינו אזור מוקף בטבע, לכן באופן טבעי ייווצרו מקרים בהם אזורי המחיה של חרקים ומזיקים יתנגשו עם אזורי מחייה של בניי אדם. חלק מהמזיקים עלולים להיות ארסיים, ואחרים יכולים להביא איתם בעיות תברואה בשטח בו הם באים במגע. מזיקים מהווים מטרד סביבתי ותברואתי ולכן מומלץ לבצע פעולות מניעה ממזיקים טרם נפגשתם בהם. במידה וכבר זיהיתם מזיקים באזור המחיה שלכם מומלץ לנקוט בפעולות הדברה באופן מידי ולא לתת למזיקים להתרבות ולהרחיב את שטחי המחיה שלהם בשלכם ולהעלות את החיכוך ביניכם ובין המזיקים.
שבח הדברות נותנים שירותי הדברה באזור זכרון יעקב והסביבה, אנו מקפידים על חומרי הדברה על בסיס טבעי אשר בטוחים וידידותיים לסביבה, מחירים הוגנים, עמידה בלוחות זמנים, שירות אשר יעלה חיוך אצל הלקוח, זמינות לשאלות, ובעיקר עובדים בצורה מקצועית ויעילה אשר מביאה לתוצאה מקסימלית, ולהדברה מהמזיקים.

באיזה שעות ניתן להזמין מדביר בזכרון יעקב

ישנם מקרים בהם  קיים צורך בשירותי הדברה במהירות ובדחיפות מיידית,
מפגשים בהם זקוקים ללכידת נחש, מפגש בלתי רצוי עם מכרסמים באזורים מרכזיים בבית ועוד מקרים מפגשים בלתי צפויים עם מזיקים אשר דורשים מדביר שיגיע לביתכם באופן דחוף ומיידי. אנו מודעים לעובדה שאיזור זכרון יעקב הינו אזור אשר מוקף צמחיה, ובהתאם לכך מדביר בזיכרון יעקב צריך להיות זמין לקריאות באופן דחוף ומידי, אנו בשבח הדברות נותנים שירותי הדברה בזכרון יעקב 24 שעות ביממה.

למה לבחור בשבח הדברות

בחירת מדביר בזכרון יעקב מצריכה קודם כל מדביר אשר נושא רשיון הדברה, שכן בכדיי לבצע הדברה יעילה יש צורך בנסיון והכרת המזיקים ושיטות ההדברה הנחוצות בכדיי לסלקם.
שבח הדברות מביאים שנות ניסיון רבות בטיפול והרחקת מזיקים, נסיון והכרה של כל מזיק בפניי עצמו, אופי המזיק, שטחי ההתרבות, דרכי הרבייה ושיטות הטיפול בכל מזיק כפרט.
אנו בשבח הדברות מקפידים על הדברה בטוחה בחומרים על בסיס טבעי ועובדים עם רשיון ותקנים של המשרד להגנת הסביבה.

סוגי הדברה בזכרון יעקב:

הדברת מקקים בזכרון יעקב
לוכד נחשים בזכרון יעקב

איך לבחור מדביר בזכרון יעקב?

כאשר נתקלתם במזיקים בסביבת מגוריכם, ואתם זקוקים לשירותי הדברה בזכרון יעקב, גם אם מדובר במקרים דחופים ביותר, הדבר הראשון שמומלץ לבדוק זה אם המדביר מחזיק ברשיון הדברה, שכן לפניי שאתם מזמינים מדביר לזכרון יעקב ומכניסים אותו לביתכם, אתם רוצים לוודא, שהחומרים והכלים בהם הוא משתמש אכן ידידותיים לסביבה ומאושרים ע"י המשרד להגנת הסביבה. מדביר בזכרון יעקב צריך לספק לכם הדברה עם יעילות מקסימלית, חומרים ידודותיים לסביבה ואחריות מלאה על ההדברה אשר ביצע.

מהי הדברה על בסיס טבעי?

חומרי הדברה על בסיס טבעי הינם חומרים אשר אינם מכילים בתוכם רעלים וחומרים מזיקים, אנו בשבח הדברות מודעים לחומריי ההדברה אשר קיימים, ובוחרים להשתמש בחומרים הבטוחים ביותר והידידותיים ביותר אשר מאושרים ע"י המשרד להגנת הסביבה, החומרים בהם אנו משתמשים בהם הינם חומרי הדברה על בסיס טבעי אשר אינם מכילים כימיקלים אשר מסוכנים לבניי אדם, או לחיות המחמד בביתכם.
כאשר אנו מספקים שירותי הדברה בזכרון יעקב אנו מודעים לכך שחלק מהבתים הינם בתיי קרקע או בתים נמוכיי קומה ולכן ייתכן ויהיה צורך למדביר לבצע גם הדברה באיזורי החצר והגינה ולמנוע ממזיקים להתרבות בשטח מחייתכם, גם באזורי החצר והגינה אנו נבחר להשתמש רק בחומרים על בסיס טבעי אשר ידודותיים לסביבה.

הדברה ביתית בזכרון יעקב

הזמנתם הדברה לזכרון יעקב? וודאו שאתם מקבלים אחריות!

כאשר מזמינים שירותי הדברה בזכרון יעקב, חייב לוודא עוד בשיחה עם חברת ההדברות, שהמדביר אכן מספק אחריות על עבודתו שבמקרה ואתם כן נתקלים שוב במזיקים, המדביר יחזור ויבצע שוב את ההדברה ( עלול לקרות במקרים בהם נשאר ביצים וקנים במקומות נסתרים והמדביר פספס, מדביר מקצועי לרוב כן ישים לב לדברים האלו אך זה עלול לקרות ולכן חשוב שתהיה לכן אחריות מהמדביר עבור שירותי ההדברה).

לוכד נחשים בזכרון יעקב

בשנים האחרונות תושבי זכרון יעקב שומעים יותר ויותר על מפגשים בין בניי אדם לנחשים, מפגש בין אדם לנחש עלול להיות קטלני ולכן כאשר פוגשים נחש לא מומלץ לנסות להרוג אותו, או ללכוד אותו, שכן ברגע שנחשים חשים בסכנה הם הופכים להיות תוקפניים וזה עלול להסתיים בהכשה.
במקרים בהם נתקלים בנחש בביתכם, בגינה,חצר, בריכה או בשטח מגוריכם, כדאי לנסות לצעוד לאט ולהתרחק מהנחש ללא תנועות חדות ומיד להתקשר ללוכד נחשים בזכרון יעקב על מנת ללכוד את הנחש. במקרים של הכשה של נחש, מומלץ לנסות לצלם את סוג הנחש, ולפנות מייד לבית חולים על מנת לקבל נסיוב וטיפול מתאים. 
חשוב לדעת שהחוק להכנת הסביבה אינו מתיר הריגת נחשים, לכן במפגש עם נחש יש לשחרוו לטבע.

סוגי הדברה ללא ריסוס ושימוש בחומרים

ישנם סוגי מזיקים שהדברתם והרחקתם נעשית ללא ריסוס או כל שימוש בחומרים: לכידת מכרסמים, לכידת נחשים, או הרחקת יונים כל אילו יעשו בטכנלוגיות הדברה חכמות ללא צורך במלכודות רעילות, או בריסוס. כדאי בעת שיחתכם עם המדביר לוודא ולשאול על שיטת ההדברה בה יבחר להשתמש בכדיי להדביר את המזיק הספציפי אותו תרצו להרחיק מסביבתכם. 

הדברת חולדות בזכרון יעקב

חולדות בבית זה מצב שקשה מאוד לאנשים לחיות איתו והסיבות לכך ברורות, חולדות יכולות לכרסם חוטי חשמל בבית, לפגוע בצינורות, וישנם אפילו מצבים בהם הם תינוקות וילדים ננשכים על ידם. חולדות ועכברים מסתובבים בביובים ובמקומות שורצי נגיפים ומחלות, ולכן חולדות בבית יכולות להפיץ מחלות.
חשוב מאוד לא לבוא במגע בידיים חשופות עם צואה של חולדות שכן השתן והצואה של החולדות יכולים להעביר מחלות לכן אין לגעת או להכניס לפה או להריח את השתן או הצואה של החולדות.

זיהיתם חולדה התקשרו למדביר

ראיתם חולדה או ראיתם צואה של חולדה או עכבר מומלץ ליצור קשר מיידי עם מדביר, כדאי לקחת בחשבון שבהרבה מקרים בו נמצאת חולדה אחת בחלק גדול מהמקרים יכולים להסתתר בסביבתכם עוד חולדות שכן לרוב חולדות אינן מסתבבו לבד, ובמקרים בה נמצא מזון זמין ונוח לחולדה, עלול להיות מצב בו החולדה בונה קן וממליטה צאצאים בביתכם או בסביבתכם. הדברת חולדות מומלץ לבצע עם מדביר מנוסה ומקצועי שכן לא רק שהמדביר לפי אופי וסוג החולדה יבחר את שיטת הלכידה המתאימה ביותר אלא גם יערוך חיפוש מקיף בסביבתכם, לבדוק שאין עוד חולדות באזור.
הדברת חולדות עם שבח הדברות תבטיח לכם את אמצעי ההדברה והטכנלוגיה הטובה בשוק להדברת חולדות, ואת האסטרטגיה הכוללת מיקום המלכודות, פיתיון וכמות המלכודות הנחוצות לתוצאה היעילה ביותר במחיר שמבין את הצרכן.

הדברה בזכרון יעקב שאלות נפוצות:

אזור זכרון יעקב הינו איזור מלא בטבע מסביבו, לכן הסיכוי למפגש עם מזיקים או פלישה של מזיקים לביתכם עולה ויש צורך לא רק בהדברה מתיי שכבר נתקלים במזיקיםם אלא אפשר לבצע הדברת מניעה להרחקה והתפשטות של מזיקים.

כן לעיתים קרובות אלו בדיוק המקומות בהם ימצאו מסתור, קרבה לאוכל,מים עומדים, ולכן לא פעם אנו רואים מזיקים מתרבים באזור ביתנו, לכן מומלץ תמיד מרגע חשיפת המזיקים לקרוא למדביר, לפניי שהמזיקים מרחיבים את שטחי המחיה שלהם.

כן! ניתן להזמין הדברה דחופה לזכרון יעקב, כמובן שהדחיפות נקבעת לפי סוג המזיק ומיקומו בביתכם.

ריסוס בכימקלים הינו ריסוס שכבר כמעט ולא נעשה בו שימוש בהדברת בתים, שכן הריסוס עלול להכיל רעלים, הדברה בחומרים טבעיים אינה מכילה כימקלים או רעלנים ולכן נחשבת להדברה בטוחה לסביבה, ומאושרת מטעם המשרד להגנת הסביבה.

× ייעוץ בחינם!